Labyrinth gaf op 25 januari een presentatie over wijkeconomie in Noordwest (Zuilen, ONdiep, Pijlsweerd) en ging op zowel zichtbaar als minder zichtbaar ondernemerschap. DIt alles op de netwerkbijeenkomst in The Colour Kitchen in het Vorstelijk complex
De bijeenkomst werd geopend door Wethouder Economische Zaken, mevrouw Mirjam de Rijk. De wethouder gaf n toelichting op de mogelijkheden die de gemeente onderneemt om de wijkeconomie te versterken en individuele ondernemers te ondersteunen.
Vervolgens gaf Lieke Timmermans van Bureau Timmermans een inspirerende presentatie over de mogelijkheden van (guerrilla)marketing. Ook met weinig middelen kan een kleine ondernemer zich bekend maken, door inventieve en brutale acties en campagnes. Zij lichtte toe welke stappen je kunt ondernemen om de juiste doelgroep te interesseren voor jouw bedrijf.
Nathan Rozema van Onderzoeksbureau Labyrinth gaf een blik op de verschillende wijken in Noordwest. Wie zijn de bewoners en wie zijn de bedrijven in de wijk. Wat zijn de ontwikkelingen in Noordwest en hoe kunnen ondernemers en beleidsmakers hierop inspringen.
Tijdens het programma hebben verschillende mensen en verenigingen, die actief zijn in de wijk, zich aan het publiek voorgesteld: De winkelstraatmanager ERic Griffioen die de bijeenkomst ook georagniseerd had, de manager van MKB Nederland, en de verschillende ondernemersverenigingen: Hart van de Straatweg, ONdernemersvereniging Centrum ZUilen en Solostart.